Z PRZEWODNIKA DOWIESZ SIĘ:

  • Co spowoduje, że klient jeszcze raz zainteresuje się Twoją ofertą?
  • Jakie argumenty użyć, by wzbudzić entuzjazm Twoją firmą
  • Co zrobić by potencjalni klient podjął pozytywną decyzję?
  • Jak wrócić do zaczętych kontaktów tak by chcieli kontynuować rozmowę na temat Twojego projektu
  • Jak konkretnie zamknąć transakcję




O Autorze:


Klaudia Stawiarska

Pasjonatka zdrowego stylu życia, niezależności, podróżowania i biznesu online. Przedsiębiorca internetowy, ekspert od network marketingu, social media i budowania biznesu online. Od 2017 Lider zespołu Network Marketingu GRUPY WSPARCIA K&K. Prowadzi ludzi na co dzień do ich własnych celów. Trener biznesu online, event manager, specjalistka od blogowania, początkująca Youtuberka i pasjonatka życia. Szkoleniowiec i autor licznych kursów i poradników. Założycielka Grupy Zdrowych Nawyków oraz Grupy Buduj Biznes Profesjonalnie. 

Więcej informacji znajdziesz w sekcji : O MNIE.